15. september 2016

FAQ

Her finder du svar på hyppige spørgsmål om dagligdagen med DoloTest. Finder du ikke svar på dit spørgsmål her, kan du i bunden af siden finde et link til at kontakte DoloTest Support

———————————————————–

Hvordan får jeg adgang til DoloTest

For at få adgang til DoloTest skal du og din organisation, afdeling eller klinik først oprettes som bruger. Klik her for at gøre det.

Du finder siden med DoloTest her: www.dolotest.org

———————————————————–

Hvordan kommer jeg /vi i gang med DoloTest, når vi har fået koderne?

Du kan finde oplysninger og en lille intro-video her

———————————————————–

Kan jeg ændre password til noget jeg kan huske

DoloTest generer automatisk dit password. Som en del af sikkerheden i systemet, kan du ikke ændre passwordet til noget der er lettere for dig at huske.

———————————————————–

Jeg har mistet mit password

Du får let et nyt. Du skal blot skrive din e-mailadresse i feltet til dette og trykke ”glemt password”, så vil DoloTest omgående sende dig et nyt i en e-mail.

———————————————————–

Jeg får at vide, at mit password er forkert

Dit password tager hensyn til store og små bogstaver, og skal være skrevet præcis som i den mail du har modtaget. Hvis dette ikke hjælper, kan du skrive din e-mailadresse i feltet til dette og trykke ”glemt password”, så vil DoloTest omgående sende dig et nyt i en e-mail.

———————————————————–

Jeg får at vide, at min e-mail adresse er forkert

Det er vigtigt, at du anvender den e-mail adresse der er brugt til at oprette dig i DoloTest systemet, og at den er stavet rigtig.

———————————————————–

Hvordan bruges DoloTest

Du kan få hjælp og vejledning på denne side

———————————————————–

Hvorfor kan jeg ikke sammenligne mere end 4 DoloTest-Profiler

Vores testning har vist, at for at sikre overblik over DoloTest-Profiler er 4 det maksimale antal, der kan anvendes.

———————————————————–

Hvor ofte kan DoloTest udfyldes?

DoloTest kan scores en gang i døgnet.

———————————————————–

Kontakt DoloTest Support